Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Kim Schenkeveld - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Kim Schenkeveld - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kim

13 Juni 2008 | Suriname, Paramaribo

Zo, ik ben bijna klaar voor vertrek naar Laduani, morgenochtend om 7.00 zal ik met de taxi naar de bussen gaan op de saramaccastraat, van daaruit vertrekt de bus naar Atjoni, de reis duurt zon 3 a 4 uur, maar de vraag is hoe laat vertrekt de bus. Dan in Atjoni overstappen naar de boot, dan 3 uur in de boot naar Laduani en dan op zoek naar de Medische Zendingspost.
Deze hele reis duur 1 gehele dag in verband met veel wachten tussendoor.
En dan wel met een hele zware backpack en een tas, namelijk hangmat, klamboe, beddengoed, kleren, 7 liter water, 8 blikken met eten, koekjes snoepjes en nog veel meer ongein. Ik ben benieuwd.
Deze week heel druk gehad met dingen regelen en nog veel dingen willen doen op het laatste moment zoals naar de kapper, naar de indian bazar (pasar malam op zijn kleinst) gegaan en een lichaamsmassage gehad bij een schoonheidssalon en nog veel meer leuke dingen. Ook op het werk getracteerd.
Kortom weer een leuk weekje en tot over 1 week in Nederland!

• 14 Juni 2008 - 05:17

Lee:

Dag Kim, mooie reclame van de uitvaartklup. met je verslagen en foto's wil iedereen nu vast naar Suriname! Als je thuis (NL) bent moet je langskomen heb een mooie foto voor je. Veel plezier nog,take care en neem de zon mee... xx

• 14 Juni 2008 - 08:35

Maike:

veel plezier op medische zending. Je gaat het daar naar je zin hebben, want het is super leuk!

x Maike

• 14 Juni 2008 - 10:54

Tante Mineke:

Hallo Kim,
    Nog 'n hele fijne laatste week in Suriname en 'n goede terugvlucht. Neem 'n heel klein beetje warmte mee o.a. van de zon.
    groetjes en tot ziens met al je verhalen van deze super stage!!!!!!

• 16 Juni 2008 - 18:28

Nienke:

He lieve Kim,
    succes in de de rimboe :)
    en alvast een goede terugvlucht!
    Groetjes Nienke